Avon İle Altın Tırnaklar

Herkese merhaba yeniden, 

Uzun zaman önce tanıtmıştım bu ojeyi sizlere lakin böyle değildi. 

Altın rengini, altını çok sevdiğimi artık beni sürekli takip edenler bilirler. Vazgeçilmezim dore benim rengim kesinlikle!

Şimdi bakalım ne yapmışım Avon Color Trend Gold Flecked ile.
Tırnaklarım takma tırnak daha öncede söylediğim gibi şekil verebildiğim takma tırnakları seviyorum o yüzden Nastica’nın takma tırnaklarını kullandım.

4 kat Avon Color Trend Gold Flecked oje uyguladım tırnaklarıma ve sonuç yukarıda gördüğünüz gibi. 🙂

Bu arada bilmiyorum biliyormusunuz lakin pullu ojelerin kavlama özelliği var bir iki sürtmede lakin Avon Color Trend Gold Flecked de böyle sorunlar yaşamadım tamı tamına 1 haftadır tırnağımda ve gördüğünüz gibi hiç deforme olmadı. 

Sizlerde beğendiyseniz hala var mı bilmiyorum lakin Avon kataloğuna göz atın derim. 

Yorumlarınız benim için çok değerli 
yorumlarınızı bekliyor
olacağım. 

Bana ;
ve sorularınız için ;
İletişim ; sedasantur@gmail.com

Sevgiler.


2 comments on “Avon İle Altın Tırnaklar

Yorum bırakın