RIMMEL London Wake Me Up Foundation

Herkese günaydın, 
Sendromsuz bir pazartesi dilerken hepinize sabırsızlıkla beklediğim o
güzel fondötenden bahsedip keyfinizi yerine getirebileceğini düşündüm. 

Şişesi, rengi ve ciltteki kusursuzluğu anlatılır değil yaşanır cinsten.
Zaten sabırsızlıkla bekliyordum bu fondöteni lakin bu kadar hayran kalır mıyımdım bilemiyorum. 
Çok hafif belli belirsiz bir kokuya sahip ben parfümlü fondötenleri oldum olası sevmem ızdırap gelir ancak bu fondötenin öyle güzel bir kokusu var ki sürerken oh dedirtiyor daha sonrasında uçup gidiyor zaten.

BB krem gibi diyebilirim lakin kapatıcılığından falan bahsetmiyorum bunu derken natural bir bitiş sağlıyor ciltte o nedenle BB krem gibi. 

Kapatıcılık özelliğine gelecek olursak cildimde çok bir kapatılacak yer yok lakin bir iki yerde kızarıklık var dönem dönem oluşan kapatıcılık özelliği çok çok iyi diyemem ama ban göre yeterli. Lakin cildinizde kapatılması gereken birden çok nokta varsa önce kapatıcınızı uygulayıp daha sonra Wake Me Up’ı uyguladığınızda eminim kusursuz bir görüntü verecektir.

Bana biraz da mineralize ürünleri andırdı. Nedeni ise ; cilde uygundıktan sonra ciltle bütünleşiyor ve tamamen doğal bir görüntü oluyor.

Matlığı ve parlaklığı sanırım yine cilt tipine göre değişir benim normal standartlarda kuru bir cildim var o nedenle mat bir bitiş sağladı. 

Onun dışında benim rengim 201 Classic Beige. 

Sizlerin de denemesini tavsiye ediyorum.
Ürünü Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. 
Fiyatı ise çok uygun ; 24,99 

Sizin düşünceleriniz benim için önemli yorumlarınızı 
bekliyor olacağım.

Bana;
ve sorularınız için ;
İletişim ; sedasantur@gmail.com

Sevgiler.

10 comments on “RIMMEL London Wake Me Up Foundation

  1. Almak istediğim bir fondöten sonunda Türkiye'ye geldi dedim 🙂 Emeğine sağlık canım en kısa zamanda bende bir tane edinicem 🙂

  2. Muhteşem bir ürün! Hayatımda fondöten kullanmamış bir insan olarak çok ön yargılıydım ama beni çok şaşırttı. Başta sevemedim, fazla simli geldi. Koyu gelen CC kremimle falan karıştırdım sırf kullanabilmek adına 😀 Ama birden ne olduysa, cildimde harikalar yaratıyor şuan tek başına! Ay hiç bitmesin ne olur! 😀

Yorum bırakın