Kış Mevsimi Cilt Bakım Rutinim ve Makyajım

Yeniden merhaba

Aslında bu günün yazısını sabahtan hazırlamak istemiştim ancak bu gün benim doğum günümdü o nedenle bu saate aksadı. 

Kış ayında makyajım da cilt bakım ürünlerim de değişiyor. 

Cildimin daha çok neme ihtiyacı oluyor ve bu nedenle henüz daha bu ayın başında başladığım ve memnun kaldığım ürünlerden bahsedelim istedim. 


Olay markasına aslında hiç sıcak bakmamıştım. Geçen kışı Missha ile geçirmiştim ancak pek memnun kalmamıştım. Bu sefer bir arkadaşımın önerisi sonucu Olay markasını denemek istedim. 

Vazgeçilmezim olan Clinique – Liquid Soap Mild yüz yıkama jelimden vazgeçtim onu artık eşim kullanıyor. O nedenle bende Olay Total Effects 7 in One yüz yıkama jelini kullanmaya başladım. Peeling formunda olan yüz yıkama jellerinden oldukça kaçınırım ancak oldukça memnun kaldığım bir yüz yıkama jeli oldu kendisi.Benim aldığım yaşlanma karşıtı olan bir ürün. Bu aralar yaşlanmaktan oldukça korktuğum bir dönemdeyim. (:
Sabah makyajımdan önce cildimi yüz yıkama jeli ile yıkıyorum ve akşam makyajımı sildikten sonra makyaj kalıntılarını tamamen temizlemek adına bu ürünü günde 2 kez kullanıyorum.


Cildim için alkollü toniklerden kaçınıyorum çünkü aşırı ters tepki verebiliyor cildim. O nedenle alkolsüz ve salatalık ve Aloe Vera içeren canlandırıcı toniği seçtim. Hangisi diyenler için ortada ki mavi ambalajlı. 
Olay Gentle Cleansers ; Sabah makyajdan önce ve akşam makyajımı temizledikten sonra olmak üzere günde 2 defa uyguluyorum. 

Son olarak ise yine Olay Total Effects 7 in One serisinin nemlendirici ve serum karışımı nemlendiricisini kullanıyorum. Gün boyunca cildim yumuşacık kalıyor. 
Sabah makyajımdan önce ve toniğimden sonra olmak üzere akşam yatmadan toniğimden sonra günde iki kez kullanıyorum.


Gelelim makyaj rutinime aslında kışın makyaj yapmayı çok severim fondöten yüzünüzde saatlerce kalır akmaz, yapış yapış olmaz tam da makyajın keyfini çıkaracağınız mevsimdir kış. 

Yaz için uygun olan ancak yazın kullanmaktan pek de zevk almadığım Bobbi Brown Long Wear Even Finish fondötenimi bu kış doya doya kullanacağım. Suya ve tere dayanıklı olmasına rağmen yazın bir yapışkanlık hissi bırakıyor.

Yeni denediğim ve oldukça memnun kaldığım bir pudra Note Compact Powder Argan Oil argan yağı içeren ve makyajınızı oldukça kusursuz sabitleyen bir pudra. Bu kış benimle.

Kış aylarında çok renkli makyajlara gelemiyorum ben o nedenle ya bir bronzer ya da çok açık tonda olmayacak bir allıkla işimi görüyorum. Bunun için bu kış elimin en sık gittiği ürünler Bobbi Brown The Heahlighter Pen ( Bronzer ) ve The Balm Downboy. 

Eyeliner ve liner olarak kullandığım ve yaz kış vazgeçemediğim ürünlerimden olan L’Oreal Paris Super Liner ve Bobbi Brown Cohl Cake Liner bu kış benimleler. L’Oreal Paris Super Liner eyeliner olarak kullanıyor, Bobbi Brown Cohl Cake Liner ise alt kirpik diplerine uyguluyor ve dağıtıyorum. ( Makyajın fotoğrafını aşağıda görebilirsiniz)

Son olarak da yine yeni tanıştığım ve memnun kaldığım Note Full Covarege Concealer ile gözlerimin altını kapatıyor ve soft bir görüntü yaratıyorum.


Ruj ; Avon Luxe Designer Red
Dudak Kalemi ; Avon Luxe Red Icon


Bu kış benim seçtiklerim bunlar. 
Umarım güzel ve aşk dolu bir kış geçirirsiniz.

Hoşçakalın..
Sevgiler.

Facebook Page ; All About Seda Official
Sorularınız ve Önerileriniz için ; sedasantur@gmail.com

2 comments on “Kış Mevsimi Cilt Bakım Rutinim ve Makyajım

Yorum bırakın