Günün ojesi ; Rimmel London Cocktail Colour – 120 Shirley Temple

Herkese merhaba,
Uzun zamandır yeni bir oje tanıtmıyorum dedim kendi kendime.

Çünkü farkettim ki oje değiştirmiyorum yani aynı ojeyi sanırım 1 ay kadar sürüp çıkarıp kullandım nedeni ise aynı tekrar tekrar dinlenip bıkmadığımız şarkılar gibi.

Birden nüks eden pembe takıntımdan kaynaklı olabilir. 

Aslında Watsons’dan hiç dikkat etmeyerek aldım o kalabalıkta galeyana geldi desem daha doğru olur. Ben Space Dust sanmıştım yani okuma fırsatım olmadı ki üstünü sürekli birileri ”Pardon” diyordu velevki aldım. 

Yine de korktuğum gibi çıkmadı eve gelip açtığımda yaa çok saydam yandık dedim. 
Dün deneme fırsatı bulduğum bu güzel ojeyi tırnağınıza sanırım bir 3-4 kez uygulamanız gerekiyor tam turuncu rengini alması için.

İlk defa sedefli bir ojeyi sevdim diyebilirim. 

Günün ojesi bende bu yönde.

SİZİN BUGÜN Kİ OJENİZ HANGİSİ ?

Bana ; 
ve sorularınız için ; 
İletişim ; sedasantur@gmail.com

Sevgiler.

2 comments on “Günün ojesi ; Rimmel London Cocktail Colour – 120 Shirley Temple

Yorum bırakın