Clinique Chubby Stick – 04 Mega Melon

Herkese günaydınn,

Gününüz musmutlu geçsin dileklerimi ileterek Clinique Chubby Stick’e geçelim isterseniz?

Benim Chubby Sticklerin arasından seçtiğim Chubby’m ise 
04 Mega Melon.

Bu tonlarda bir sürü hatta bir kutu dolusu rujum olsa da yine de Clinique’in yerini tutmadı
hiçbiri. 
Asansör rujları nedense çok seviyorum. Çok pratikler.


Dudakta duruşu bu tam olarak. Güneş ışığında çektim ve herhangi bir effect uygulamadım.
Rujlarda gerekmedikçe doğal renklerden yanayım. 

Kalıcılık konusunda Clinique gerçekten harika bir ruj üretmiş. Çok da severek kullandığım bir ürün sanırım yenisini sipariş etmenin zamanı geldi.

Bana ; 
Sosyal medya adreslerimden ulaşabilirsiniz. 
İletişim için ; sedasantur@gmail.com

Sizin Clinique Chubby Sticiğiniz hangisi ? 

Sevgiler.


4 comments on “Clinique Chubby Stick – 04 Mega Melon

Yorum bırakın