Sevgililer Günü Önerim – Valentine’s Day Proposal

Herkese merhaba,
Baktım güzellerim benden Sevgililer Günü Önerisi bekliyor. E ben durur muyum ?
Çok severek hazırladım umarım beğenirsiniz. 
Aslında sadece makyaj istemişler lakin ben duramadım kombininizden tutun ojelerinize kadar tavsiye vermek istedim. 

İlla sevgililer günü diye kırmızı olması şart değil diye düşündüm. 
Çünkü yeni yıla kırmızı, sevgililer gününe kırmızı e öh artık!

Hadi bakalım benim sevgililer günü önerim neymiş ?

Oje önerim ?
Benim tercihen renklerin altın rengi ve pembe.
Hoş bir kombin olduğunu düşünüyorum bu iki ojenin.
Bu manikürde ;
Avon Nail Expert Oje Kurutucu Sprey
Essence Colour & Go 108 Ultimate Pink
ve
Avon Color Trend Gold Flecked 
Kullandım.

Makyaj önerimde ise ışıltılı kahve tonları tercih ettim yine ve yine pembeye yer verdim. 
Siyah, Kahve ve Beyaz far kullandım. 
Kahveyi siyah ile gölgelendirdim ve göz pınarlarıma beyaz far uyguladım.
Şeftali tonlarında allık ile daha sevimli bir cilt tonu yakaladım.
Pembe ruj ile de makyajımı tamamladım.
Makyajımda ;
Kiehl’s Beautifying BB Cream
Chanel 8’li Far Paleti
The Balm Hot Mama 
Avon Stick Kapatıcı 
ve 
Avon Lovey Lovey Pink ve Sparkling Warm Rose Rujlarını 
Kullandım.

Gelelim kombin önerime, kombin önerimde de altın, siyah ve sarı tonlarını seçtim.
Dore tonları bu yazın ve kışın yine modası.
Kombinde neler var ?

Elbise ; 4G by Gizia 
Ceket ; H&M 
Ayakkabı ; Koton
Takılar ; 
Fiyoklu Kolye ; Avon
Oyalı Kolye ; All About Seda
Saat ; Choppers

Benim sizlere Sevgililer Günü Önerim bu yönde.

Umarım beğenmişsinizdir.

Yorumlarınızı bekliyor olacağım.
Bana ; 
Sosyal medya adreslerimden bana ulaşabilirsiniz.




11 comments on “Sevgililer Günü Önerim – Valentine’s Day Proposal

  1. oh be sonunda kombinin güzel ama 4g elbise nerde satılıyor acaba ? çok beğendim elbiseyi bencede sevgililer günü demek kırmızı demek değil makyajın ojelerin ve kombinin harika olmuş ellerine sağlık

  2. Merhaba canım elbise bana kayınvalidemin hediyesi o yüzden bilmiyorum yerini. Google'da aratırsan 4G by Gizia'yı tıklayarak çıkar adresleri.
    Teşekkürler sevgiler.

  3. Benimde uzun süredir öyle çok severek aldım bende Koton mağazalarında hala var mı bilmiyorum ama bulabilirsen kaçırma derim. 🙂

  4. Kırmızı olayına kesinlikle katılıyorum e öh yani :)) pembe ojeleri bu ara daha sık kullanıyorum ya. Ve rimmel london space dust ojelerden de olabilir yüzük parmağına. Cok hoş duruyorlar 🙂

  5. Onları hala alamadım ah bir evden çıksam. :))
    Bende bu ara pembeye takmış durumdayım normal de de çok severim lakin bu ara biraz fazla sanırım. 🙂
    Space Dust'ı mutlaka alacağım kaçırmayacağım.

Yorum bırakın